En god julegave kan være så mangt.
I år fikk Artisa Signal fra Spirit Trening, den beste gave en kunde kan gi oss.
I en hverdag hvor det har gått inflasjon i å poste og dele bilder i et enormt omfang. Både i kvalitet og budskap. Det er det mange som har skapt seg en illusjon av at små aktører ikke har råd til høykvalitetsbilder.
Først og fremst fordi mindre bedrifter har erfart at tradisjonelle reklamebyråer og etablerte fotografer tar seg veldig godt betalt.
Ønsket seg internasjonal kvalitet
Men Artisa Signal er også en liten aktør, men med de beste og mest erfarne og dedikerte folka. Siden en liten kunde hos oss ikke er med på å finansiere lønnsutgiftene til en stor arbeidsstokk. Samt at kompetansen og erfaringen med å skape internasjonalt anerkjente fotografier gjør at en kunde betaler bare for den tiden arbeidet tar. Derfor kommer vår høykvalitet ut som det rimeligste alternativet på markedet.

Dette var hva Veronica hos Spirit Trening ønsket å benytte seg av.
Nylig rapporterte hun tilbake, at kampanjestrategien med kvalitetsfotografi fra Artisa Signal hadde slått skikkelig til.
– Bilder med høy kvalitet gir et mye mer profesjonelt uttrykk og viser at bedriften og- eller produktene har en høy standard. Det skiller de gode og seriøse fra de mindre profesjonelle, forteller hun på spørsmål fra oss om hva som var avgjørende for hennes valg.
– På hvilken måte merker du at Spirit med denne strategien stikker seg ut og får en respons i markedet?
-Vi får veldig god respons på våre innlegg i forskjellige sosiale medier, mye likes og høy seerstatistikk. Det gjenspeiler seg også i salg av medlemskap og PT (personlig trener). Spesielt når det kommer til personlig trener, er dette med profesjonalitet og høy standard viktig – fordi prisen på dette er høy og ingen vil betale dyrt for et dårlig produkt, svarer hun.
LES OGSÅ: Slik fikk det lille selskapet oppmerksomhet og nye kunder
Begge parter styrkes i prosessen
Det som er en drivende og førende internstrategi for Artisa Signal, er å samle inn så mye informasjon som mulig rundt våre kunders respons. Både positiv og negativ. Vi lærer og forbedrer oss ut i fra hver bidige tilbakemelding.

Ut i fra hva Veronica hadde forventet på forhånd av tekst og bilder, hvordan kom vi så ut i hennes tilbakemeldinger?
-Bildene og tekstene sto veldig til forventningene. Jeg vet fra tidligere at Erik er perfeksjonist og imøtekommer mine ønsker, tanker og ideer. Pluss at han kommer med gode tips til forbedring og potensiale som jeg selv ikke har tenkt på.
Hun sier at andre næringsdrivende med små eller mellomstore bedrifter har mye å vinne på å avtale en uforpliktende samtale med Artisa Signal.
-De vil garantert få ny inspirasjon og tips eller råd rundt hvordan de kan bruke markedsføring og bilder til reklame, forteller hun i sin tilbakemelding.
Og det er uansett en kjekk ting å ta med seg videre i planarbeidet, med eller uten oss i Artisa Signal på laget.
Innsikt fra Artisa er artikler og meninger om markedsføring, journalistikk og teknologi på digitale og analoge plattformer.